Forever Living.

Forever Living.

 thRV6PTNQF

Da jeg er forhandler for Forever Living Så ville jeg lige gøre reklame for nogen produkter

For dem 🙂

Der findes rigtigt mange lækker produkter .

thumb_23061__product_display

Der findes denne lækker  Aloe MSM Gel.

Duftfri dybdevirkende massagegel med lindrende . Styrkende og forfriskende egenskaber . indeholder blandt andet MSM Aloe Vera og forskellige urter.

Dette er månedens Produkt

Den er virkeligt lækker 🙂

Sådan lindrer du .

  1. Hold dig i gang  ved at være i bevægelse så løser du op i kroppen og holder blodcirkulation i gang . Går en tur eller tag et let
  2. Massage øger også blodcirkulation og føles skønt
  3. Smør ind . Aloe MSM gel beroliger og giver en skøn følelse .

 

 

tru_love

Aloe Heart Lotion er Aloe MSM Gels bedste ven . Sammen styrker de hinanden og Giver ømme muskler og en skøn og dyb lindring . Begynd med at massere Aloe MSM

Gel ind i huden og afslut med Aloe Heart Lotion

Alt Sammen Fås Hos Forever Living .

I kan kontakte mig via på min mail

larsenkit1971@gmail.com

Så skal jeg nok Guide jer igennem 🙂

Masser Gode Produkter de er virkeligt lækker 🙂

XOXO

Pernille Kit Larsen

 


Skriv en kommentar